Защо да участвате в Национални дни на кариерата?
- За да представите своите свободни позиции и стажантски програми пред най-амбициозните млади хора и професионалисти, търсещи развитие.
- За да се отличите като стабилен и активно търсещ работодател.
- За да оптимизирате процеса на подбор със събиране на база данни и директен контакт с потенциални служители.
- За да утвърдите своя имидж и позиция и за развитие на работодателската ви марка.
- За да станете част от социално отговорните компании в България, подпомагащи кариерното развитие на младите хора.
Кога и къде ще се проведе форум Национални дни на кариерата?
- София – 1 април - Гранд Хотел „Милениум“ София, Конферентни зали на ет. 2
- Велико Търново – 4 април - Великотърновски университет „Св. Св. Кирил и Методий”, пети корпус
- Виртуален ден – 5 април - Online в платформата на Brazen Technologies
- Габрово – 6 април - Технически университет
- Пловдив – 8 април - Пловдивски Панаир, Конгресен Център
- Варна – 8 април – Хотел-галерия „Графит“
- Русе – 11 април - Русенски университет „Ангел Кънчев“
Цени за участие:
Присъствени събития
- София:
Изложбена площ в залата (2x2м): 3 800 лв.
Изложбена площ във фоайе (2x2м): 4 000 лв.
Изложбена площ (6 кв.м.): 6 000 лв.
Минимум компании 30. - Велико Търново: 800 лв.
Минимум компании 15. - Габрово: 800 лв.
Минимум компании 15. - Пловдив: 1 400 лв.
Минимум компании 20. - Варна: 1 400 лв.
Минимум компании 20. - Русе: 800 лв.
Минимум компании 15.
Виртуално участие
- Стандарт – виртуален щанд: 1 500 лв.
- Виртуален щанд и база данни: 2 000 лв.
- Премиум щанд: 2 500 лв.
В цената се включва:
За присъствените събития
За София:
- изложбена площ според закупения пакет;
- неограничен достъп до предоставените на компанията по време на събитието CV-та чрез ScanFactor;
- фирмено участие в общата рекламна кампания на изложението;
- маса и два стола;
- електричество и 1 разклонител;
- интернет връзка;
- обяд за 2-ма представители;
- минерална вода.
За останалите градове:
- изложбена площ в размер на 2х2 м;
- неограничен достъп до предоставените на компанията по време на събитието CV-та чрез ScanFactor;
- фирмено участие в общата рекламна кампания на изложението;
- маса и два стола;
- електричество и 1 бр. разклонител;
- интернет връзка;
- минерална вода.
За виртуален ден
Стандарт – виртуален щанд
- Виртуален щанд - брандирана страница в платформата;
- Фирмено участие в общата рекламна кампания на изложението;
- Стандартно разположение във виртуалното лоби;
- Неограничен достъп след събитието до генерираната база данни за фирмения щанд;
- 1 място за HR представител;
- Представяне на компанията в социалните мрежи;
- Multichat и насрочване на срещи с избрани кандидати;
- Интегрирана функционалност за видео, аудио или чат интервюта.
Виртуален щанд и база данни
- Виртуален щанд - брандирана страница в платформата;
- Фирмено участие в общата рекламна кампания на изложението;
- Централно разположение във виртуалното лоби;
- Неограничен достъп след събитието до генерираната база данни за фирмения щанд;
- 3 места за HR представители;
- Представяне на компанията в социалните мрежи;
- Multichat и насрочване на срещи с избрани кандидати;
- Интегрирана функционалност за видео, аудио или чат интервюта;
- База данни с всички посетители след събитието.
Премиум щанд
- Виртуален щанд - брандирана страница в платформата;
- Фирмено участие в общата рекламна кампания на изложението;
- Топ разположение във виртуалното лоби;
- Неограничен достъп след събитието до генерираната база данни за фирмения щанд;
- 5 места за HR представители;
- Представяне на компанията в социалните мрежи;
- Multichat и насрочване на срещи с избрани кандидати;
- Интегрирана функционалност за видео, аудио или чат интервюта;
- База данни с всички посетители след събитието;
- Споменаване на компанията във всички PR материали;
- PR материал в JobTiger.tv.
Всички изложители се включват в секция ФИРМИ-УЧАСТНИЦИ с лого и с линк към профила на компанията в www.JobTiger.bg.
Нови възможности по време на събитието в София
Обособен кът - Професионално образование и обучителни организации – ако организацията Ви се занимава с обучения и професионално образование, включете се и Вие! Освен нова работа и стаж, посетителите ще могат да разберат за възможностите за развитие на професионални умения и компетенции. Зала Нютон Изложбено пространство 2х2 м. - 2000 лв.
Обособен кът - Хотелиерство и ресторантьорство – ако организацията Ви развива дейността си в областта на туризма имате възможност да се включите в специално обособен кът, който осигуряваме в партньорство с Национален борд по туризъм. Зала Нютон Изложбено пространство 2х2 м. - 2000 лв.
Startup зона - ние подкрепяме startup системата в страната и отчитаме важността за развитие и привличане на професионалисти в нея. Именно затова съдадохме специално пространство, за да се представят едни от най-интересните и проактивни стартъпи. Зала Нютон Изложбено пространство 2х2 м. - 2000 лв.
Презентации на тема „Талантът“– възможност за Ваше фирмено представяне с отворен формат на презентации. Разкажете история с практични, мотивиращи и подходящи за аудиторията теми. Зала Колумб 1 Цена за участие - 600 лв.

JobTiger Wallet - програма за отстъпки и гъвкаво управление.
Възможност за повече гъвкавост при управлението на услугите, които използвате. Предплатеният план за услуги на JobTiger позволява да заплатите точно толкова, колкото е предвидено за заявените услуги, но да се възползвате от тях точно когато ви трябват и на по-добра цена. Повече информация тук.
Възможност за повече гъвкавост при управлението на услугите, които използвате. Предплатеният план за услуги на JobTiger позволява да заплатите точно толкова, колкото е предвидено за заявените услуги, но да се възползвате от тях точно когато ви трябват и на по-добра цена. Повече информация тук.
Крайният срок за изпращане на заявка е една седмица преди събитието в съответния град или до изчерпване на наличните места!
Регистрирайте се
Регистрирайте се
Спонсорски предложения
(*Спонсорските пакети не включват участие в събитията )
ЗЛАТЕН СПОНСОР
СРЕБЪРЕН СПОНСОР
БРОНЗОВ СПОНСОР
Допълнителни възможности
Еднократно споменаване на компанията като участник в бюлетин - 60 лв.
Допълнително медийно отразяване - публикуване на статия или видео, подадени от вас, в JobTiger.tv - 450 лв.
Разпространение на рекламни материали извън рамките на изложбената площ - втора рекламна точка (на ден) - 600 лв.
Рекламна публикация за ваш успешно реализиран стажант във Facebook страницата на събитието - 60 лв.
E: events@jobtiger.bg
T: +359 884 08 6003
+359 884 070 906
+359 882 406 773
+359 884 505 609
+359 2 491 80 00
* Цените са без включен ДДС.
** Преференциални цени и условия с JobTiger Wallet
*** Общи условия за регистрация и участие в събития можете да намерите ТУК.
** Преференциални цени и условия с JobTiger Wallet
*** Общи условия за регистрация и участие в събития можете да намерите ТУК.